30 вересня 2013 р.

З Всеукраїнським днем бібліотек!

А все ж таки чудова наша професія. Як гордо звучать ці рядки: 
Так, я книгар. Не лікар, не аптекар,
Не інженер, не вчитель, не банкір...
Я – більше: я Книгар! Бібліотекар!
Потрібен я – всьому наперекір.
Ще ми вітаємо з цим святом вас, любі наші читачі!
Бібліотекарі завжди з радістю чекають на вас та запрошують частіше відвідувати нашу бібліотеку. 
Не оминайте наш поріг,
Беріть скарби нетлінні в руки.
Нема прекрасніших доріг,
Ніж, в цей вселюдський храм науки.

2 коментарі:

  1. Зі святом Вас, колеги! Процвітання вашій бібліотеці, успіхів у всіх починаннях, натхнення, удачі, здійснення бажань! Міцного здоров'я, щастя, добробуту та всього найкращого!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякуємо за побажання. Нам дуже приємно приймати від Вас поздоровлення. Будемо старатися і надалі виконувати свою роботу на відмінно!

      Видалити